BRIGHT mierzy postawy i zachowania potencjalnych pracowników związane z obsługą klienta w sposób niedyskryminujący. Został opracowany przez psychologów we współpracy z czołowymi firmami zajmującymi się obsługą klienta. BRIGHT może pomóc firmom znaleźć właściwą osobę na dane stanowisko już za pierwszym razem, zmniejszając tym samym rotację pracowników. Dzięki BRIGHT firmy oszczędzają czas i pieniądze, sprawdzając kandydatów pod kątem cech charakterystycznych dla obsługi klienta, jeszcze zanim przyjdą oni na rozmowę kwalifikacyjną. Zintegrowana elastyczność umożliwia dostosowanie testu BRIGHT, aby uwzględniał tylko te zachowania, które są istotne dla konkretnego stanowiska. Pomiarowi mogą podlegać następujące zachowania i postawy: 1. Pracowitość - uważność na szczegóły i sumienność w realizacji zadań 2. Spójność wewnętrzna - Konsekwentne działanie zgodnie ze swoimi wartościami, przekonaniami i zasadami etycznymi 3. Skuteczność sprzedaży - Zainteresowanie sprzedażą i zaufanie do swoich możliwości sprzedaży 4. Orientacja na usługi - Współpraca z innymi, okazywanie otwartej i przyjaznej postawy 5. Społeczna pewność siebie - Poczucie komfortu podczas znajdowania się w centrum uwagi i łatwość nawiązywania relacji 6. Tolerancja na stres - Radzenie sobie spokojnie i skutecznie z zadaniami w sytuacjach stresowych BRIGHT jest przeznaczony do weryfikacji i selekcji pracowników na stanowiskach związanych z obsługą klienta, m.in. w takich dziedzinach jak: 1. sprzedaż detaliczna 2. centra kontaktu telefonicznego (call center) 3. obsługa pacjenta 4. obsługa w hotelu 5. usługi transportowe 6. rekreacja Kupując test BRIGHT, w tej cenie, dostajesz również konsultację swojego raportu z naszym ekspertem biznesowym. Nie musisz sam interpretować swoich wyników, zrobi to za Ciebie nasz specjalista. Po dokonaniu zakupu nasz ekspert skontaktuje się z Tobą, żeby ustalić dogodny dla Ciebie termin wykonania testu i konsultacji on-line.


300