2 minut czytania
BRIGHT - zatrudnij właściwych ludzi do doskonałej obsługi Klienta


Co to jest BRIGHT?

Jest to psychometryczny test osobowości zawodowej, który identyfikuje cechy zachowania niezbędne do doskonałej obsługi klienta.


Co zyskasz?

Zatrudnij właściwych ludzi, aby doskonale obsługiwać klientów.

Zatrudnienie odpowiedniego personelu do obsługi klienta jest kluczem do podniesienia ogólnego poziomu jego zadowolenia. Przyjazna, sprawna obsługa klienta pomaga wyróżnić skuteczną firmę na tle konkurencji. Wykorzystaj BRIGHT w rekrutacji, aby szybko i skutecznie wyselekcjonować najlepszych kandydatów. Dzięki BRIGHT:

  • Odkryjesz talent - Łatwo zauważysz pracowników osiągających wysokie wyniki.
  • Oszczędzisz zasoby - Oszczędzaj czas i pieniądze, sprawdzając kandydatów przed rozmową kwalifikacyjną.
  • Poprawisz doświadczenie kandydatów - Przeprowadzaj bardziej ukierunkowane rozmowy kwalifikacyjne z mniejszą liczbą kandydatów.
  • Zmniejszysz rotację pracowników.
  • Podniesiesz satysfakcję klienta - Zwiększ ogólne zadowolenie klientów.


Dlaczego BRIGHT?

BRIGHT pomoże zmniejszyć rotację pracowników.

BRIGHT mierzy postawy i zachowania potencjalnych pracowników związane z obsługą klienta w sposób niedyskryminujący. Został opracowany przez psychologów we współpracy z czołowymi firmami zajmującymi się obsługą klienta. BRIGHT może pomóc firmom znaleźć właściwą osobę na dane stanowisko już za pierwszym razem, zmniejszając tym samym rotację pracowników. Dzięki BRIGHT firmy oszczędzają czas i pieniądze, sprawdzając kandydatów pod kątem cech charakterystycznych dla obsługi klienta, jeszcze zanim przyjdą oni na rozmowę kwalifikacyjną. Zintegrowana elastyczność umożliwia dostosowanie testu BRIGHT, aby uwzględniał tylko te zachowania, które są istotne dla konkretnego stanowiska.Pomiarowi mogą podlegać następujące zachowania i postawy:

  • Pracowitość - uważność na szczegóły i sumienność w realizacji zadań.
  • Spójność wewnętrzna - Konsekwentne działanie zgodnie ze swoimi wartościami, przekonaniami i zasadami etycznymi.
  • Skuteczność sprzedaży - Zainteresowanie sprzedażą i zaufanie do swoich możliwości sprzedaży.
  • Orientacja na usługi - Współpraca z innymi, okazywanie otwartej i przyjaznej postawy.
  • Społeczna pewność siebie - Poczucie komfortu podczas znajdowania się w centrum uwagi i łatwość nawiązywania relacji.
  • Tolerancja na stres - Radzenie sobie spokojnie i skutecznie z zadaniami w sytuacjach stresowych.


Rozpocznij już dziś!

Rekrutacja pracowników obsługi klienta we wszystkich obszarach. 

BRIGHT jest przeznaczony do weryfikacji i selekcji pracowników na stanowiskach związanych z obsługą klienta, m.in. w takich dziedzinach jak:

  • sprzedaż detaliczna
  • centra kontaktu telefonicznego (call center)
  • obsługa pacjenta
  • obsługa w hotelu
  • usługi transportowe
  • rekreacja

Umów się z nami na bezpłatna konsultację i dowiedz się więcej!


Dokumentacja

Jakie dowody naukowe wspierają BRIGHT? 

BRIGHT to test behawioralny ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży i obsługi klienta, opracowany na potrzeby badań przesiewowych i selekcji pracowników na stanowiskach związanych z obsługą klienta (handel detaliczny, ochrona, hotele, transport, rekreacja, centra obsługi telefonicznej itp.). Został opracowany wspólnie z pracownikami i menedżerami z kilku firm usługowych. BRIGHT posiada kilka standardów krajowych, jak również wspólny standard międzynarodowy. 

Ważność

  • Trafność teoretyczna: korelacje pozycja-test średnia/min. r = 0,55 / 0,30
  • Trafność merytoryczna: zatwierdzona przez zespół ekspertów.

Rzetelność

  • Alfa Cronbacha: średnia α = 0,82 (0,72 – 0,93)